Blä..

  1. Jag kommer  få äta middag kl 5 på morgonen! Elin och Rasmus gör pankakor och Elin envisas med att göra en smet som skulle räcka till halva Kinas befolkning, så de kommer ta år och dar innan dom blir klara
  2. Jag måste baka 30 muffins och eftersom jag får göra det efter maten för att köket e upptaget så kommer jag behöva vara uppe hela natten!
  3. Jeansen som jag har längtat efter har kommit. Det var helt fel färg och modell, dom kommer jag inte behålla!
  4. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej på skolfotot, imorgon!
  5. Min studsmatta är blöt!

Hm.. ser inte ut att bli ngn bra kväll.

En bra grej: Jag emelieo och lotta kommer inte att behöva laga pannkakor imorrn, som vi alltid gör innan torsdagsträningen..

xoxo Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0