Hej igen!

Hej igen! Nu har jag världens mysigaste kväll framför mej! Verena är ute och njuter av en barnfri kväll eftersom mira sover hos en kompis, och pappa befinner sig i nigeria så jag kommr inte bli störd på hela kvällen! Nu ska jag laga middag och sen ska jag titta på film samt läsa 'Så länge vi båda andas' tsm med min godispåse jag köpte i smyg för verenas pengar (hoppas hon inte läser våran blogg:S). Kanske inte vad ni skulle föredra på era lediga kvällar men för mej e de helt perfekt, när ja trivs som bäst^^ Btw; idag gick jag och handlade åt Verena, å då kom jag på att jag aldrig har gått och köpt mat själv nån gång, asså herregud, ja måste växa upp ;P xoxo Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0