jabadabiduo!

halloj åkte på min 6åriga lillesyrras fottbollstränning  efter jojo idag :) 
jag började spela lite fotboll me syrran maja o hennes kille hugo( så söta )
jag har värdens verk/blåmärken för jag slagit så hårt ... hade gladiatorskor......kanse inte de bästa 
men ialla fall jag kom på att de skulle va kul å va trännare  över ellas  lag
 så mamma å jag gick o fråga om de  behövde nån hjälp  å  dom blev supper glada :D  jippi! 
de blir  ju tränning för mig ochså .. så på onsdag klockan 18 börjar jag tränna 2002:or  i fotboll. hihi  skit nice ju!
dom sa att jag skulle få lite pengar oså :D 
de e pricis  som att ha en skit rolig tränning o få pengar för de :P


ajuste har äntligen hittat  kläder tills  skolfotot imorn ..phouuu!!!! de blev min svarta tjol och ett rosa linne :)

måste kila  se you later aligator :P eller hur de stavas ???
xoxo hanna

typ så här ska jag se ut eller en randig tröja :P(gammal bild inan sommaren)


Kommentarer
Postat av: Ella

Åååå, vad roligt Hannapanna! :D <3



Och förresten, snygg outfit.

2009-08-26 @ 21:01:57
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0