the voice o ung 08

hejsan :D va på the voice igår ochså :) de va as roligt va där me erika emelie maja verra tove o jacki, kom ditt vid typ halv 4 ,vi gick till tacobar på stureplan o tog en naco tallrik , ajuste ronja o ida va me då osså sen åkte dom hem o vi gick bara runt, sen typ vid 8 skulle vi gå in i klungan :P fast de ända vi såg var stora ali stå o hångla me nån tjej i typ 30 min haha dom stod pricis framför oss :P wellwell... de va några killar i18 års åldern som la sig på oss pricis när vi hade sattit oss lite längre bort från scenen, dom locka till sig massa folk och tog massa kort på oss och massa fler tjejer , och dom så klart, haha . när dom hade gått där ifrån träffade vi ett par tjejer som oså var me på fotona dom trode vi va 16 :p men vi gick allafall med dom fram till scen o dansa lite sen va vi me dom typ hela kvällen :P nästan ;) klockan typ halv 12 var de bara erika jag sara o stina kvar vi åkte först till söder o hämta grejer sen åkte vi hem till pappa i skogås :P as kul kväll , synd bara att märta o jag missa varandra the voice :/ idag har vi badat i vår pool sen åkte stina på tränning o vi hem :) s nu testar jag kläder till skolan börjar :P<3 xoxo hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0