The Voice

Nu e ja hemma från Voice:) ja har super ont i ryggen för ja har precis legat på spikmattan i 5 min, de e inte skönt på nått sätt!!! Iaf så va vi som sagt på The Voice konseren i kungsträdgården, wiieee va kul de va. Fast vi missa sista timmen för jennis syster ville gå en bit bort å då hamna vi plötsligt utanför publiken, å då va de lxm omöjligt att komma in igen:( de va synd för vi stog jättenära scenen från början:( de va nåra turkar som ville att vi skulle dansa me dom så efter att dom tjatat lite så gjorde vi de. de va kul men sen när vi skulle gå blev min turk ( han ja dansa me ;P) jätteläskig. Han ba - Nä. Ja bestämmer, du ska dansa! sen fick ja slita mej loss..nästan iaf han gav upp efter ett tag. Men nu är vi hemma iaf fast ja och jenni höll på att skita på oss när vi skulle gå hem från tunnelbanan, de va jättemörkt å öde...! nu ska vi hitta nåt att äta. pussar! xoxo Märta

Kommentarer
Postat av: Anonym

men å vrf sa du inte att du int när du va där :(<333

2009-08-16 @ 20:15:53
Postat av: TYNN

JAG VAR DÄR!!!vi stod längst fram på den högra sidan:P men efter typ två artister fick jag svårt att andas, och efter tre st så svimmade jag.... :( martin försökte släpa mig ut från där alla människor stod, för han ville inte att vakterna skulle bära bort mig, han kom typ ?tre meter? sen va de en massa killar som såg att jag hade svimmat och tyckte att jag skulle !BÄRAS! till vakterna...så dom började lyfta upp mig!!! :O jag typ vaknade och blev skit rädd!! för det kändes som att dom bara lyfte mina ben och inte huvet!!! så mitt huvud va typ nere på marken medas fötterna va rakt upp i luften!!! :O jag skrek skit högt!! och då blev killarna som bar mig rädda o släppte mig!! då började martin fösa ut mig från alla människor för då var jag vaken men jag grät AS mkt och kunde typ inte gå för jag skakade så mkt!! Martin fick iaf ut mig, efter ett tag då jag hade fått andas lite mådde jag bra igen... det var ganska bra att vi gick för typ 10 min efter att vi hade gått kastade ngn en gasbomb där vi hade stått!!! :O

Det var iaf SKITLÄSKIGT!!!

2009-08-17 @ 15:31:24
URL: http://jaffagiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0