För min garderob




Gash!  Vill verkligen ha dessa. Tycker dom e så snygga för att dom e så matta lxm, inte så där glansiga och plastiga som de brukar vara.  Men min mamma tycker att de ser ut som ett plagg som en strippa skulle kunna ha så de behövs lite övertalning för att ja ska kunna köpa dom om jag fortfarande vill kunna prata med mamma...hm. Nån som har nåt bra argument?


Skulle vilja ha dom här skorna också, brukar intte använda klackar men kanske e dags nu? Tycker de e så snyggt. Synd att sommarn e över, nästa sommar kommer jag absolut att köpa några ricktigt höga och snygga ;)

xoxo Märta

ps. Meddelande till hanna: Var är du? Börja skriv!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0