Kvällen

Ja tänkte bara gå in och skriva ett kort inlägg, men istället har jag tittat runt på massa andra bloggar i en timme ungefär..Och jag som har en massa andra grejer att göra. Ja gick bl a in på en twilight blogg. Jag är helt beroende av twilight! Måste  få hjälp med de asså...haha^^

Här e mina favvobloggar:

♥fokis.se
♥litenstorasyster.blogg.se
♥ellamarie.blogg.se
♥thatisjustme.blogg.se
♥nittiofemman.blogg.se
♥ellea.blogg.se
♥stinalee.blogg.se

orkar inte länka alla, ni får kopiera^^


Idag på träningen fick vi ett helt nytt program att lära oss på tre träningar...Hallelulja! Fast vi har samma musik som tävlings programet och typ tre gamla danser, men nästann helt nytt^^ Detta program ska vi visa upp på handelshögskolans party, så de måste vara riktigt bra. Så från och med nu ska jag träna varje kväll!

mitt internett e jääätte segt så de blir inga bilder idag :(

xoxo Märta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0