S O M M A R vs H Ö S T?

             
Nu sittetr jag och nisse ute på verandan och njuter av den sista sommarsolen... snartn e de september och då e sommarn över. Vet inte riktigt om jag tycker de e tråkigt elr kul. Älskar sommarn när man kan bada när man vill ochh gå runt i tunna klänningar och sitta ute ända tills midnatt. Men ändå står jag inte ut med värmen efter ett tag och sommarlovet kan lätt bli långtråkigt. Dessutom hakar ju masa nya äventyr på Hösten, tex..ehm.., träningar, skolan....å inte så mkt mer''/ Hm.. man har det nog roligare på sommarn. Men efter hösten kommer ju vintern och då kan man åka snowboard, å så e de ju julafton :) ! Sen kommer ju våren och den blir man så glad av då har man tröttnat ordentligt på vintern. Sen tröttnar man på våren och går runt och väntar på sommarlovet, och nu så har man tröttnat på de också..
Kanske inte låter som de men, Jag trivs nog ganska bra i Sverige. De är  skönt med riktiga årstider, man har ju alltid nåt att se fram imot
 

  
sommriga Hälsningar från oss!

xoxo Märta




Kommentarer
Postat av: Ella

Håller med dig Märta! Skön bild förresten :D <3

2009-08-25 @ 20:46:29
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0