Hallå Monika!

Nu har jag städat och gjort fint här hemma. Snart ska jag äta lite thai som mamma har köpt :) Nån mer än jag som älskar  thaimat?

Eftersom jag försöker fylla på min garderob sitter jag här och försöker nätshoppar igen, har precis jag klickat hem dessa fina jeansleggings från Only, mina om 6 dagar ^^




Imorrgon börjar cheerleadingträningen igen! Wiiiiee. Gaash va ja har längtat. Nu går äntligen laget upp i cheer A, då får man göra volter och kasta toppar i programen de har vi inte fått göra förut så nu blir de andra bullar! ;)


Gammal bild på när jag hoppar,
(de va väldigt kallt, därför har jag fula röda vantar, hehe)
 
xoxo Märta


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ena benet e högre än d andraxD

2009-08-26 @ 13:31:28
URL: http://dagutochinmeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0