hanna här IGEN !

hejhej! har varit me mammi på jobbet idag :) föresten jag klippte mig isället för att färga, maja å jag komm ganska långt tills det bara blev trasel i mitt hår, pga att de e så slitet.. så jag åkte och klippte mig me mamma idag istället. har inte vant mig än :S wellwell ska ladda upp bilder men de funkar inte ! någon får väl kanse hjälpa mig.... så bild bomb kommer snart jag lovar ;P ska gå och packa ska till västerö på måndagme märta och då ska jag skäla ut henne för att hon aldrig skriver.... xoxo hanna <3

Kommentarer
Postat av: Tynn<3

Men hallååååå...MÄRTA.... ta dig i kragen o skriv lite hära!!GRRRRR....skaru låta hanna göra hela jobbet lr???:O kom igen kussen!!

pussar&kramar:D <3 <3 <3 <3 :*

2009-07-09 @ 21:41:31
URL: http://jaffagiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0