mario......

hej bloggen idag  var enn  speciel dag  som  gick till ungefär på det här sättet :

började 09:45
singstar
frågesport
lunch: klyftpotatis oxfile beanessås och sallad med läsk
disko
starpilotes sjöng
slutade 15:00

det var en  skit  kul dag ..... när  dom gick upp på scen   såg jag och märta att det var mario som dansa  en skit  duktig dansare som varit me  i t.ex so you think you can dance. m.m märta och jag blev helt crazy :P  han tog i våra  händer   så nu har jag hans  svet på min hand  ( ska aldrig tvätta den :P haha  skojja .....
haha  märta var så taskig :P xD hon  gick fram till johan som sjöng  och bara
-var e  mario ( han som dansa )
utan att säga att johan han var bra eller nått xD
men  vi fick åtminstånde  prata med honom och ta bild bevis  :P haha
ursäkta  att jag var så grymt  ful på den där  bilden  :´(vet inte vad jag gör  :S märta ser  jättejätte lycklig ut iallafall  du e så söt märta :D<33333<33

xoxo hanna



Kommentarer
Postat av: Johanna

hahha x) jag var där när hon frågade :)

2009-06-05 @ 17:35:47
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0