Rubrik

Aloha!
Förlåt för att jag inte har skrivit på länge ja har vart på landet och vi har ingen data där, ja funderar faktiskt på att köpa en laptop isåfall skulle ja kunna ta me den. Vill ha en sån på bilden kanske inte den färgen, Tynn har en sån och den e jätte bra och så, men den kostar femsiffrigt så de kanske inte blir så...

Wellwell, även om jag inte hade en data så kan jag ju berätta lite nu om vad som har hänt. Midsommar firades som sagt var på mitt land i skärgården, vi körde lite frågesport och badminton och spelade massa donkeykong på vårat gamla super nintendo, hehe. Annrs har ja barat solat och läst böcker och serietidningar, jag ÄLSKAR sommarlov de e så skönt att bara ligga och slappa hela dagarna...!

Här e en gåta ifrån jontes frågesport klura på den en stund innan ni läser svaret i kommentarer:
Om Du är i ett fyrkantigt hus med ett fönster på varje vägg, och alla fönster vätter mot söder,  vad har då björnen som går förbi ditt hus för färg...?

Xoxo Märta

Kommentarer
Postat av: Märta

Björnen är vit! eftersom du är på nordpolen. Om alla fönster vetter mot söder fast dom är på olika väggar så kan du inte vara nån annanstans än mitt på nordpolen!

2009-06-21 @ 21:34:26
Postat av: TYNNELILYNSAN

hihi:Phittade du min dator???:P:P:P:PXDvisste du vad den hette??:P

2009-06-22 @ 15:28:05
URL: http://jaffagiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0