solsting....

har fått solsting tror jag  :,(
vill inte gå i närrheten av solen i förigår var jag ute hela dagen .till kl 22.00  tror jag,,  vi hade en liten tjejmiddag så vi grillade, badade,  sov .....  vi gick och "la" oss kl typ 01.00 men  låg och flumma till klockan var 06. nånting.solen hade gått upp så vi såg soluppgången ....   vi sov i samma säng allihopa, felicia la en madrass över oss och sov,,, sen blev vi tvungna  att gå upp  3 timmar senar ......  så nu har jag ont i huvet svettas ... (och har inte varit i solen på 2 dar :/) och e as trött har inte kommit tillbaka till normal sömn tid ... 

jag har pricis duchat så jag ska kläpå mig och fixa iordning mig.... 
förskökte ringa min syrra fia aldelesnys också men hon skulle ringa tillbaks hon var hos barnmoskan hihi spänande :D

Xoxo hanna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0