sovmorron

tjatja !
idag börjar jag  10 :D    har ingen esv (phoou)
som alla  vet  så när  jag har  sovmorron e  jag  jämt   för tidigt   och när jag  börjar  8 kommer jag  för  sent  hehe  som igår  vaknade jag  8  och vi  började  8   kom  typ 2  timmar försent .........

gud  va  tiden  går  fort    i morrn  är  vår  sista  lektion    i bergaskolan  ever ..... :´(
kommer  sakna  berga  och  acke och  gustav  :(

vår   vecka ( och nästa ) kommer   gå till så här :

måndag:  skoldag
tisdag: skoldag
onsdag:skoladag (sista )
torsdag: fest  hela dagen  med  go mat  godis rengn och hemlig artist
fredag: brännbollsturnering med  7a  och  sol  :S :)

måndag: ledig
tisdag: sara  tar  studenten, efter det  åka  ut till grina och möta klassen
onsdag: kommer hem  från  grinda (lediga)
torsdag: städning och lekar
fredag :  SKOLAVSLUTNING!!!

Det var  dom 2  veckorna det sen e  de  sommarlov  det  känns  ganska  trist   på nått sätt  kommer  sakna alla :/


HAR KOMMER  DAGENS  OUTFIT!

INGNORERA MITT  STÖKIGA RUM :S

xoxo hanna

Kommentarer
Postat av: Ella

SVAR: Visst kan jag göra en design, men du kan väl mejla till [email protected] så kan du och märta berätta hur ni vill ha det :) <3

2009-06-02 @ 16:18:30
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0