stor shoppppping :D

hellojsan  bloggen  det  var ett tag  sen .  idag har jag varit i skolan odh efter de var jag med  ella andrea   vi    gick  till  bad holmen  och  bada  andra   doppet  för i år   första  var  i  går   hehe  :P
 i  fredags , var jag och  shoppa med  märta och jossan  och i lördags  med   mathilda och maja    :D   hihi   shoppade  för 1100 kr  typ  .  sen  sov  matte   hos mig   och på  söndagen  solade  vi som  alldrig  förr  typ ,  så  nu e jag  jätte  brun  :D

har  kommer  lite   på vad  jag har  shoppat :


         
byxdress  bikbok  198:-       söt linne  MQ 129:-             tröja    bikbok  ????:-

bh/ trosor  hm

klänning (kinsa ) hm 298:-


klänning  ginatricot  149:-

solglassögon  hm  59:-

örhängen hm  39:-

 min   fyllda  plånbok    som  varade  i  typ 2  dar

present  från märta   ansiktsmaskar  läppglans parfym  navel smycke


det var allt  förutom   min  bikini   som jag  redan inte  vet var den e  :S 


puss och  godnatt xoxo hanna 

Kommentarer
Postat av: Ella

Ååå, vad härligt med mycket pengar ;) Hehe

2009-06-02 @ 16:19:40
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: hanna

hahha aa jag vet xD <3

2009-06-02 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0