supper kul dag tillslut :)

helloj!
sitter här framför datorn hemma nu har varit hos pappa 

har träffat några deltagare  (inom stockholm distriktet) inför  rix09 :)
jag skulle möta maja erika och jacki  vid tekniska kl 16,oo men efter ett tag komm majas pappa  och sa att dom hade strulat till det  , haha  så typist dom , dom hade inte hoppat på tåget i åkersberga pga, att det stog att tåget bara gick till mörby men sen kom de på att inget tåg gick till tekniska :P

så majas pappa och jag åkte och hämta dom i roslagsnässby sen åkte vid till stureplan (svampen) och träffa  ledaren, sen  träffade vi  några deltagare och ledare, och lekte lekar och fikade det var jätte roligt och vi lärde känna massa nya :)

imorrn kanse jag ska till grönan med min syster och ibbe  (kanse)?  kanse maja skulle med också :)

ska gå och umgås med familjen nu har inte varit hemma på flera dar ..

xoxo hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0