Pajad Kamera och Vanlig Skoldag

Hallü
Sorry för att ja inte har skrivit på länge, skulle lägga upp massa bilder men de har hänt nåt me kamran så de funkar inte att lägga över bilder :(  Wellwell får se alla mina bilder när de funkar igen.
Idag har de varit en vanlig skoldag, imorrn är de ju typ sista JIPPI ( asså vanliga skoldan)
Men ja tycker som hanna, de känns lite tråkigt me somarlov på nåt sett, vi har så kul i vår klass och de e så trist att acke och gustav ska sluta :(  tråkmånsar... Men de ska bli jätte skönt att slippa lektioner och sånt för ja är så trött på skolan just nu!
Detta gjorde vi på våran nästsista vanliga skoldag:
På tyskan lekte vi och de va jättekul,
På musiken lekte vi också medans "grabbarna" (klassens egna band; Gustav, Fredrik, Acke, Jakob... hopppas verkligen inte ja har glömt ngn S:  ) tränade,  sen spelade dom upp och hela klassen blev galen som vanligt de e jätte kul att titta när de spelar. Ni e grymma ;) Jojjjo filmade så hon kommer troligen ha me de i sin film, ni som inte har tittat på frsta filmen måste göra de på hennes blogg.
Sen var de engelska och då gjorde jag, Ella, Hanna, Acke, Jossan och Jojjo en musikal :P:P den va jätte rolig haha men jätte oseriös.
Sen gick jag på syslöjden och gjorde klart min filt ;)
 På HK:n bakade vi prinsesstårta, smarrit! Acke la huvet i sin bit och martin filmade, hoppas jojo får me de i sin film för de va kul!

så brukar dagarna se ut, ni e bäst 7:b!

 nu e de uggly betty och DH, hoppas de händer nåt spännande..!

xoxo Märta

Kommentarer
Postat av: ella

SVAR till Hanna: Jag har inte fått ditt mejl /;



Haha, det var en rolig dag! :) <3

2009-06-02 @ 19:51:14
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: hanna

haha vadå oseriös jag var seriös ;) xD <3

2009-06-02 @ 20:03:07
Postat av: ella

SVAR: Okej, det kan jag nog fixa ;)

2009-06-02 @ 20:14:25
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: Johanna

Till Hanna och Märta: Hallå jag avr väl den mest seriösa eller?? :P Hahha NOTTT!

2009-06-03 @ 21:50:05
URL: http://thatisjustme.blogg.se/
Postat av: Jojo

Märta jag tror att jag får ha en svenska kurs med dig och MÅNGA fler personer i klassen om hur man stavar mitt namn. Jojo stavas det..



I och för sig kunde ju inte du veta det men ändå :P

2009-06-03 @ 21:51:33
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0