xoxo

skulle pricis skriva då jag såg att märta hade skrivit :D
har inte heller skrivit på länge för jag har också  varit på mitt landställe,  i darlarna ;)  kom hem för några timmar sen.
det rengnade på midsommar och männen i huset ville helldre sitta inne och dricka ööll. så jag missade missommarstången i år  :/ menmen de e bara vänta ett år till nästa ;)

vet inte vad jag ska skriva om ?? orkar inte läga upp några bilder men det kanse kommer imorn .....

märta vi måste göra nått nån dag typ åka till grönan<3 saknar dig.

ska gå och kolla  o.c   har kollat på de 5 första skivorna från sesong 1 hehe . man märker verkligen skilnad alltså på nu och då tid med så här kläder filmat m.m.

apro på ingen ting ...... ska få min 9 kusin vilken dag som helst  oskar ska han heta tror jag ;)

nä nu måste jag gå !! hare  bra ,litet inlägg blev det ialla fall och hoppit blev det också <34

xoxo hanna

Kommentarer
Postat av: ella

jag ska fixa designen, jag lovar! :D <33

2009-06-23 @ 22:02:26
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: Amanda

haj hanna <3

2009-07-01 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0