bläää

sjuk idag  hade  jätte ont i magen i morse  fast de  e bättre nu .
kommer nog  tbx  till skolan imorron,

maja e   typ också  sjuk  så sara e  hemma och vaktar henne , 
jag blev pricis  klar med att sammla fakta om tunelbanan ,     på so och svenskan och  no  ska man välja en  uppfining att förjupa  sig i å jag har tunnelbanan .

kommer lite  bilder  från   föra veckan och helgen

jag erika o maja

erika o jag ,hheheh jag bjuderpå den ;)

acke, driv   bild ,

maja . <3

landstället i darlarna.

...

emelie o  verrra och vår nya  kompis i berga.

lägger kanse upp mer bilder sen  :)
xoxo hanna


Kommentarer
Postat av: veronica

HAHAHAHAHHAHA, han var så läskig! :O

<3

2009-10-09 @ 12:25:31
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0