coach Märta

Jag e så trött just nu men jag ska ändå skriva ett inlägg för erwn skull^^
Idag har jag köpt ett par nya skor = happynes^^(?) Jag lova och svär att lägga ut en bild imorrn. Har ju hela dagen på mej, hehe.

Idag var jag på träningen men jag var inte med och tränade för de får jag inte  :(  Men jag tränade commanders (99-97)  Men vi fick testa lite nya träningsoveraller som vi ska ha nästa tävling, and gess what? Jag kommer få en som de står coach på! moahah, från och med nu måsta alla kalla mej för coach Märta! Hehe, gud vad töntig jag är men jag e en tönt för jag blev jätteglad!
Ajuste, eftersom jag inte tränade idag så fick jag vara lite barnvakt åt min tränares baby, och då somnade hon i min famn och sov där hela träningen. Gosh, vad de va mysigt♥ Älskar bebisar, dom e så mysiga!^^

Bilden är tagen för länge sen..


Nu ska jag sova, Usch de de e inte skönt att sova när man har så ont i örat..:(

xoxo Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0