Dagen

Hejsan.
Idag efter skolan drog jag och Lotta till rågsved, så jag har inte kunnat skriva något idag. sorry.
yez, vi åkte altså till rågsved, till lottas syster bara för att hämta ett par byxor ;P Ett litet äventyr sådär på eftermiddagen...ja vi är konstiga

I helgen är det gymnastikläger och jag borde verkligen gå och lägga mej nu om jag ska orka :S men jag e inte klar med allt än, måste packa och sånt, blä Jag orkar inte det, så jag tror jag stannar här på internett en stund till XD

Bild på min Kusin ;D Hon e stentuff. Är tyvärr död nu *snyft


Juste glömde att nämna det, vi kommer snart få en ny design till bloggen :D Det är ella som fixar ♥ Tack så mycket ella, Det va hon som fixade den första designen också.

xoxo Märta

Kommentarer
Postat av: ella

Hej tjejer! Designen är klar, men har inte satt in den än. Bara så ni vet. Puss <3 :)

2009-10-16 @ 23:31:15
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: Tynn

Min fina lilla katt<3 R.I.P snyft:'(

2009-10-26 @ 19:20:06
URL: http://jaffagiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0