091005

Oj, oj, oj nu har jag inte varit här på länge :S Från och med nu ska jag bättra mej och skriva mycket mer än vad jag har gjort de senaste dagana.

Idag gick jag inte till skolan fast jag hade tänkt göra det :o det kallas för:att skolka. Jag vet att det är jättedåligt men till mitt försvar kan jag säga att min mamma (som är min förmyndare och ska fatta viktiga beslut angående mej i olika situationer, efersom jag är omyndig:P ) tyckte att jag skulle stanna hemma. så då blev det så.
Anyway, jag har pluggat stenhårt fram till nu; jag har kommit jätelångt på ett arbete om en uppfinnig som vi jobbar med  i tekniken, svenskan och i SO:n + att jag har läst 3 kapitel i min bok som vi ska läsa i engelskan, och så har jag tränat på tyskaglosor.

anyway, jag har precis kommit tillbaka från en liten promenad, eller de skulle bli en liten promenad men den blev ganska lång. Jag ville inte gå in, för då skulle jag behöva ta av mina skor, dom e sååå sköna! hihi
Nu ska jag äta nåt gott innan jag går under.

xoxo Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0