Fixadagen

Nu e jag hemma från ännu en lärorik dag i skolan :D Jag fick dessutom sluta en timme tidigare:D :D
Idag är det fixdag. Måste fixa massor med grejer och jag har bestämt mej för att jag ska göra det. Det brukar annars bli så att jag skuter upp allting, men inte idag! XD

Här är några bilder från i Lördags:


1. Jossan gick runt i tofflor
2 Lotta ä taggad inför 'bygga på OS'...
3 ..men hon gjorde illa sig och fick linda nacken...(?)
4 jag och emelieo fixade snacks till filmen XD Muuuummmmmss...

xoxo Märta

Kom ihåg lista till mej själv:
  • Mata Habibi
  • Plugga till tyska provet
  • Plugga till SO provet
  • Städa Habibis bur 
  • Fixa räkningar till Commanders program
  • No-hemlab
vi får se hur de går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0