fixardag här med !

hejhej!

 känner som märta, dagen räcker inte till,  eller  ska jag  säga mitt tålamod.....(  förlåt maja o erika  för  de där punkterna där  xD )  hahah   skoja  dom tycker jag gör  punkter för mycket och  där de ska va punkt, har jag ingen punkt alls  haha  kanse sant men men, 

igår va jag på gården med maja och JB  hehe!!!!!
de va piss tråkigt och på väg hem höll jag på att dö .. okej  inte dö men jag blev grymt  chockad (?)
tyvär kan jag inte berätta de  här ( eller någon anan stans),,,  även fast jag håller på att spricka.



imorn så ska klassen på gymnasie mässa :O  de käns så sjukt konstgt  att äns  börja kolla på sånt nu ...  e  jätte tagat  för  gymnasium de e inte de ,utan,  kommer verkligen ihåg den dagen jag började 6.års och den dagen  i 3:an t.ex  då man tyckte dagarna gick så grymt långsamt.

 mitt scema för daagen(kvällen) ser ut så här:

* plugga till SO prov
* plugga till NO prov
* No labben (ska vara klar imorn!)
* städa mitt rum
* fixa min framsida till tekniken(en uppfinnning uppsats)
* kolla lite prao jobb

och sen klockan :

* 20:00  uggly betty
* 21:00 desperate housewife   ( ingnorera min stavning )

 måste gå nu <3

xoxo hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0