hanna här!

hejsan bloggen. igår efter skolan va jag med märta, först gick vi till djurafäären och köpte lite mat åt söta habbibi :P sen åkte vi hem till märta och sat mest framför datorn och kollade prao till mig :) vi hittade typ 3 jobb som jag har skickat mail till . hihi . efter märta åkte jag till träningen, vilket jag hade längtat till hela veckan ;) fast dom sa att det var sista träningen för säsongen fast de e sånhär avslut på fotbollen på söndag så det ska bli kul :D de e bara vänta 3 veckor sen börjar inomhus träningarna . wellwell klockan 00:30 vaknade jag av att nånting pep , jag trode de va min väckarklocka som ringde så jag gick upp och gjorde frukost och kläde på mig sen skulle jag sätta på mig min klocka och så står den på 1:00 typ :( så då va det bara att gå och lägga sig igen . xoxo hanna p.s längtar as mkt tills ella bella e klar med vår desingn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0