helgen!

hejhej!

i fredags hade vi  studie dag så  maja jossan o  jag hade sovit hos  erika från torsdag till  fredag,
vaknade upp i fredags av att jossan satt och grätt,  för pinsamt för att berätta vidare  , jaja iallafali l de löste sig och vi klädde på oss och  lämnade dyvik.  nästa Å-berga.  fast på  vägen  började   våran buss brinna typ  så vi fick gå av och brandbilar och polis kom de va lite halv läbbigt . men as intressant.  

  när vi kom till å-berga va klockan redan halv 3  :O   vi hoppade på  första tåg till  stockholm östra,  vi hade ingen aning om vart vi  skulle men  vi hoppade istället av i täby och åt på mcdonalds  sen åkte vi tillbacks till å-berga och   väntade på en buss som aldrig kom  så vi  gick   till ludde bodin och ludde ulgemo s träning i ishallen.
efter ett tag kom ronja och ida och lite senare john broman . efter tränningen så  gick john erika maja jossan och luddvig och jag  till rock gården, jhon och ludde gick hem , så  jossan erika maja och jag sammlade i hopp lite pengar och köpte oss en familje pizza på golden.  fast då skulle dom stänga om tio min  så vi  gick   in i centrum  och satte oss i  fiket och åt pizza,  haha de va as mysigt , vi va helt ensamma allt va stängt plus ica ,  bara  en vakt i typ hela centrum : och vi :P

sen typ halv tio gick min sista buss så jag åkte till svinninge, fast hela familjen va  hos  grannarna så jag gick över dit .   jag va hemma igen  kl halv 2 igen,  så jag har inte kunat  skriva nåt.


oj va klockan blev mycke t  heltplötsligt , maja ska ha kalas  om 30 min  så jag måste   skynda mig o städa och  klä på mig  nu , hörs senare :) 

xoxo hanna


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0