kalas 100%

hejhej
sitter hos pappa min syrra molly fyller 2 . så de har varit fullt hus,,fast just nu längtar jag bara till alla åker :P

ajustde min syrra har varit arbetslös sen skolan sluta och  i morse ringde chefen Mike från top streetwear. och sa  du har fått jobb, som butikschef i deras nya butik :D   tur för mig,, kanse jag får prao där .ska fråga någon rolig person om  hon  kankse  vill jobba med mig där  som prao :)
  nu måste jag gå och umgås om jag kommer ihåg  skriver jag mer sen :p<333

xoxo hanna


hehe blev bara tvungen . kommer ihåg den gympa lektionen då ella och jag lekte mamma och skit unge hon va skitungen ;)<3

Kommentarer
Postat av: ella

Nooo, vad är det där för bild? ;P <3

2009-10-17 @ 18:01:45
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0