redy! (?)

ätit frukost klätt på mig, borsta tänderna , sminkat mig.  allt e klart  pohuuu!
fast de e n timme kvar till bussen går :P

igår  efter skolan va  jag o maja och erika  på berga gården  och träffa majas  sypper hemliga nya  pojkvän  haha xD    namnet e top secret  haha 
efter berga åkte jag på träningen  de  gick  jätte bra jag har blivit mycke  bättre på de  så de e kul ( jag trännar  mindre,  födda 01-02  och igenkligen 04 också , för er som inte viste) .  och idag e de   trännings match i viggbyholm,  så  efter skolan   MÅSTE  jag hem o   plugga  direkt..

vi har matte prov imorrn  ( har typ inte  trännat något)  sen har vi  idrotts prov på måndag , no och so prov  v 42   tror jag ??  ....

har fått mina skolfoton  nu    jag blev ganska  nöjd  :)  
p.s  hahahaha  märta jag  fattar va du menar  med   klass fotot :)

hittar  inte  sladden  till datorn så jag kan ladda upp bilder men   ska leta .

xoxo hanna


ajuste kan någon hjälpa oss om man  vill ha  en bild som man laddade upp i arkiv  för   ganska  länge sen,   och man har laddat upp ganska många till efter de.  då  åker  den ju utt ur  bild  vad händer sen med bilderna sen? e dom borta eller ???


Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahah Majas 'pojkvän' är sååååå Topsecret! haha xD



Jo, du går in i arkivet, sen klcikar du på bilder, klickar på bilden du vill ha, klickar på full storlek och bilden kommer upp i ett eget inlägg. Sen kan du börja skriva i det inlägget. Så välj bild innan du börjar skriva :)

2009-10-01 @ 16:30:09
URL: http://genomfart.blogg.se/
Postat av: Jojo

Btw Hanna, Ready stavas med a xP skojade bara

2009-10-01 @ 16:31:37
URL: http://genomfart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0