-

Hejsan svejsan

Jag har intw skrivit här på länge för jag har verkligen inte haft llust, sorry men så e de ju ibland ''/

Jaha, idag så har jag opererat mej de va lite läskigt ch nu har de börjat görz ganska ont i örat(opererade trummhinnan) :(
Jag har förlorat smken på halva min tunga pga operationen och de e skitäckligt! De kan vara så att den inte kommer tbx men de hppas jag verkligen för  maten smakar piss! Ja, eller egentligen smakar den ingenting på den sidan av tungan men det är de som e så äckligt! Jag känner bara konsistensen av maten lxm bara slem och gegga. Usch, usch usch!

Wellwell de kunde vart värre. Nu ska jag skära upp lite mango ( och äta med halva tungan :S ) och sätta på vänner. Ha de bra!
xoxo Märta

ps
. Ja hoppas de e en snäll överaskning Hanna! :*

Kommentarer
Postat av: hanna

nää gu va äkligt me de där med tungan.. har du bandash runt hela huvet nu xD



sv: nej jag lovar de e jätte snäll d kommer bli super glad :D<3 puss

2009-09-30 @ 20:27:55
URL: http://forshfrosell.blogg.se/
Postat av: Jojo

Låter hemskt! :/ Men tänk om det hade varit synen istället? Det hade ju varit värre eller hur? ;)

2009-09-30 @ 20:49:09
URL: http://genomfart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0