090911

hejsan svejsan. Jag hann inte uppdatera igår, men de kommer jag aldrig hinna på torsdagar. Så de får ni vänja er vid, men hannna skriver säkert nåt kul, så ni kan ju kika in  ändå :)

Altså, igår fick jag springa till träningen från skolan, jätterolig träning men tröttsam höll på att falla ihop när den var slut kändes de som. Iaf skulle jag till fredrik och jossan då och titta på Idol men då fick jag ett sms från mamma som sa att hon inte kunde hämta mej. Och då hde jag missat tåget precis så då fick jag vänta i 30 min på  nästa. Så då va de ingen idé att åka till frdrik skulle ju missa Idol ändå:/ Så jag städade lite i mitt rum, tog en dusch och sen gick jag och la mej kl 08.55, Så nu e jag jätte utvilad och redo för orienteringen ;)
Nu drar jag och jossan till tåget



puss Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0