100% bäst

.
hej.
sitter helt svettig, maja har fått wii i födelsedags present :P ja ni de får tala för sig själv.
efter skolan väntade jag o jossan på erika och sen möte  vi maja  i berga vi gick till berga gården o cillade;)
hahahah ( till maja:  va vade jag sa  har  altid rätt;)  jag ändrar nog 80% till 100% om du fattar va jag menar  haha )

jaja efter berga åkte jag hem till svinninge = skogen och  firade maja .  skojjskojj.


värdens bästa kompis märta, ska oppereras imorn hon  har typp hål i trumhinnan .. stackare ..
vi tjejer HEJMAJ  förut om M  som står för märta plus  E och M  som står för erika o maja ;)
har värsta supprisen    till dig märta  gummann .  LyCKA TILL IMORRN  MÄRTA , ÄLSKARDI <3
alltid lika bitchig o allvarlig haha ;) <333


xoxo hanna  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0