En dag i Parken

Denna dag började med en uppfriskande fysträning, nej uppfriskande är nog att ta i, jag var ju så gott som död när jag skulle cykla(!) hem. Vi sprang  5km! En halv mil utan att stanna. Mer än vad jag tål. Men stolt e jag ^^ Det var bara jag och en till tjej som orkade springa hela vägen.

Wellwell, dagen fortsatte. Jag åkte in till stan och träffade min helkusin, (internt skämt(; ) Tynn♥ 
Vi skulle träffas vid Karlaplan och olyckligtvis så stötte jag på min pappa och lillasyster där så då blev jag och tynn barnvakter... Men vi hade ganska kul ändå^^ Vi käkade mcDonalds och gick till lekparken.
Haha, vi lekte att vi körde ett bilrace på några gunghästar, Jag var blixten mcQueen, Mira var Rori, och Tynn red på Babar...hrm... Sen fick vi lite publick av fyra ungar och deras mamma och dom blev helt inne i våran lilla lek, dom stog där och klappade händerna och hejade, och när vi skulle gå så sprang dom fram till  gunghästarna och sa:
-Jag vill vara Blixten mcQueen!
-Okej, då är jag Rori!
Gulligt va^^

Sen fick jag väldig lust att slå till en unge som va där. Hon och mira ( min lillasyster) gick i samma skola så dom kände varandra lite. Hon höll på att klättra på taken till lekstyugorna när mira kom fram och sa hej, Och hon va så elak. Hon ba: Kan inte du komma upp på taket eller? Nu ska jag inte leka med dej, jag är faktiskt med Malin! 
Och när Mira sa nåt till henne (kommer inte ihåg vad men de va ingeT elakt) sa hon: aha, men jag gillar inte dej!
Grr, vad arg jag blev ( men visst påmminer de lite om något madicken avsnitt (;?).

Nu ska jag tagga till jossan,
puss puss! / Märta

Kommentarer
Postat av: HELkusinen

HAHAHA!! SKRATTATACK XD underbart<3 jag tycker att vi ska göra det igen :D (saknar babar)

haha:D älskar dej helkusin<3 pusspuss

2009-09-29 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0