förlåt för dålig uppdatering från min sida !

ja sam jag sa  förlåt har inte varit så blogg sugen på sistonde .
på orienteringen idag   gick  det ganska bra  jag o maja hittade 19 av 22 kontroler eller jag hittade  ;) haha

acke o  fredde har verkligen varit roliga idag har skrattat mig   så jag bölat minst 10 ggr.  hahaha....
jaja efter orienteringen åkte jag hem till maja och vi färgade mitt hår.   allt såg bra ut fören vi  började föna håret då allt blev helt   randigt  så jag ser ut som ett bi i håret. hehe.
men anars va de fint tycker jag.

om en timme  ca  börjar  svenska hollywood fruar :D  hehe ett favvo  pogram :P
ska gå  :)


hihi  xoxo hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0