gör läxorna hos märta ...

halloj!
 sitter  hemma hos märta med hennes fina dator och tänkte skriva ett litet inlägg...  vi har pricis gjort  vänskaps läxan   nu  gör märta sin bokanalys   till skolan ...   hon har läst ut sin bok  jag e bara på sida  30  :P av 130 hehe

ajuste   ella och jag anmälde oss till att stå på  nästa bergadisco den 18 :)  jag ella andrea och jossan ska stå :P   de ska bli skojjigt ...
märta o jag tänkte   göra lite  mat nu eller  baka något ..  jag  såg  wooken jossan och märta hade gjort blev jag jätte svis ska försköka tvinga henne att göra de.


  vi ska   på skum  lite senare idag  de ska bli kul  :)
ska gå nu .

xoxo hanna

Kommentarer
Postat av: malin

heej:) gud vilken fin blogg. hur kan du göra så? :) jag saknar dig också! vi kanske kan göra något någon gång!! <33

2009-09-11 @ 12:45:14
URL: http://malinb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0