Härligt med vardagskvällar:

Nyduchat och klar för sängen kl. 21.40. Gud vad de e skönt! Har börjat tycka de e så skönt att gå och lägga mej och jag tycker det e så skönt att ha mkt tid på kvällarna. Är faktiskt förvånad att jag inte är mer stressad nu när skolan har börjat, den har ju inte börjat på riktigt förståss men jag hade ändå 6 kompisar här idag, coh jag hann göra läxan och hoppa i flera timmar md jossan och sitta och slöa vid datorn och ändå bli klar såhär tidigt!
Som sagt var; Skönt^^!

Kunde inte lägga upp bilder idag för när jag skulle göra de så tog elin kameran och stack till stan för nån sko grej
Hon
är stressad!
Men ska lägga upp bilderna (och filmerna!) så fort som möjligt.

Men nu ska jag krypa ner och läsa Harry Potter and the half blood
Sweat dreams...^^



xoxo Märta

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag fattar vad du menar Märta. Jag känner samma sak :) KRAm

2009-09-02 @ 22:16:47
URL: http://thatisjustme.blogg.se/
Postat av: Jojo

SV: Haha okej. Vi får komma på en plan sen. Att slå ner honom är kanske ingen bra ide, då finns det ju bevis på att vi har gjort nåt x) Vi får klurra lite på bra kommentarer :) Jag skär mig när du får skägg tycker jag passar bar för han såg ut att vara 3 år gammal. :P

2009-09-02 @ 22:47:36
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0