Lördag

Tidigare idag tyckte jag att livet va så jobbigt för att jag hade städning och läxor mm att göra. Ja tänkte: Gu va skönt ifall man bara va klar me allt och kunde göra nåt kul.
Nu har jag vart klar med allt i typ 3 timmar och ja har bara haft tråkigt...Att man aldrig kan vara nöjd:/
Men nu ska de bli ändring på de! Nu ska jag köpa godis. och sen åka till Jossan och så ka vi titta på ''Bring It On''! Jippie!^^
De va lite kul för precis innan jossan ringde och sa att den gick på TV så tänkte jag på att jag hemskt gärna ville se den filmen.. hehe!

Igår så var de lagfest! de va jätte kul vi tittade på när vi tävlade i DM och SM, och så åt vi Pizza och chiips, Mums!
Å så va e tränar möte också.. Dom ''stora'' tränarna berättade om tävlingar och sånt, de va jätte krångligt ''/ Fast ja kanske fattar de nån gång i framtiden...hoppas jag hehe

ne nu har jag babblat aldeles för länge, nu drar jag.

xoxo Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0