M' skriver

*phu*! nu har jag pluggat matte i 2 timmar så de e dax för en paus tycker jag.

Igår var jag i täby c med min mamma, de va meningen att vi bara skulle fika men de blev shopping också såklart ;)  lite kläder, en plattång och en film. Mamma köpte också massa saker och sen mötte vi Elias (storebror) som också hade köpt massa läder. När vi kom hem sen så fick jag en kjol av Elin också som var för liten för henne. Mycket grejer blev de. Ni får se bilderna sen.

Nu ska jag fortsätta plugga Innan jag drar till Lotta, Ha de bra


Märta is hot!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha tzzzzz märta du e alltid lika hot . ;)<3

2009-10-01 @ 06:49:44
URL: http://forshfrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0