mår cysiskt dåligt

kom hem från fotbollsmatch ella spelade mot maggan ... för typ 3 tim  sen .
siter å lyssnar på  musik (akon ft lil` Wayne- im so paid ) heheh  just nu . och känner att jag måste verkligen träna .....  vet inte va  jag ska göra   kan nån ge ett förslag på nån bra sport  har typ testat allt :
fotboll
handboll
basket
spinning
(dans) men jag vände direkt...
badminton

 kanse ska testa på nåt bra ställe att börja dansa på.  skule vara lite coolt att  kuna dansa XD




imorrn  börjar jag halv9 med hemkunskap.  har 7 lektioner ...  slutar klockan 17.00 kommer vara hemma tidigast 18.00..  hemskt ju ....
ajuste fan skulle möta ella  efter skolan imorn.................................. vi skulle till berga och träna  kassan inan bergadiscot på fredag .  fuck nu kom jag på att jag  sa till märta att vi skulle träffas och färga mitt hår på fredan . jag e inte så bra på att planera in dagar .

märta har alltit försökt få mig att kolla på bring it on och igår eller va de va  så gick ju den på tv  börja kolla på den och fasnade helt . hehe  så nu  har vi planerat in ett bring it on maraton :P

 

ska gå, har tvingat mamma att gå en långpromenad me mig nu,, runt  hela svinninge .

xoxo hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0