måste städa mitt rum :S

mitt rum ser ut som att nån slagit ner en bomb  där .....
å jag måste verkligen städa inan märta kommer och inan mamma går upp i mitt rum hon har inte sett hur de ser ut där inne ;P  ska ladda upp lite bilder sen efter jag städdat .


igår va ella jossan jag andrea och maja på berga gården . dom bjöd på mat och  så kolla vi på  kenny starf......
fast jag  gick typ  direkt orka de inte se den och  ante fia och wilma va hos oss så  ante kom och hämte mig:D
så fick jag mysa lite med henne .
ajuste  de va grymt pinsamt  igår på berga ......  maja och jag satt och prata om att en viss person skulle komma in hon ba nej de gör han inte  pricis då kom han in  :S  och satte sig framför oss han kollade på oss typ hela tiden :S

jaja  nu måste jag  verkligen  gå  ska städa rummet och  baka kakor tills ikväll :P

xoxo hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0