sjuk

sov ju hos märta fjärta i natt.... vaknade upp    o kunde typ inte prata  plus  att  jag  va as  snuvig hela natten kunde inte sova

så    vi  tog tåget  o möte dom andra  .... så missar jag bussen  såklart jag skulle hem  och vila    dom andra åkte till skolan  jag  fick sitta och vänta på min  buss i  typ 45 min menmnem.
sen gick jag bara i strumpor hela vägen hem för jag hade såna skavsår  folk  trode väl jag va en  slags uteliggare utan skor  smink  och  mjukis kläde :P

 skönt o va hemma i allafall . har kollat sägong 5 av sex and the city. har  pricic gjort supper god lunch :) yummi!


här kommer lite bilder från i måndags också

 

xoxo hanna


Kommentarer
Postat av: Jojo

Krya på dig hanna :)

2009-09-10 @ 21:52:15
URL: http://www.thatisjustme.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0