svenne bannan, svenne bannan......

jag å lille syrran sitter  me ipoden å lyssnar på  svenne bannan ;) haha
idag hade vi  typ 5 lektioner .... de va inte min dag idag kan jag säga .. börja typ gråta för allt.
efter skolan åkte jag å jossan hem fredde och åt nuddlar och kolla på dana kupen  i bilder :P  ( så boring ) haha
vi glömde kolla tåg o buss till mig  så jag fick springa till tåget  typ 3 min inan den gick från tuna ..... fredrik va så dum ;P

jag  e pricis som märta   om att gå och lägga mig tidigt  skulle kunna gå och lägga mig nu om jag vill,, men jag vet inte de  känns så fel  ( typ att man misar  en massa ).....

om  ni märkt e mina inlägg rätt jobbiga ,   de e bara en massa punkter känns de som lite förvirrande kanse ? :P

imorn har vi  bara 3 lektioner  får första e i   b hallen.... i is hall huset vid rölling by eller va man ska säga ...
ska bli så sönt imorn har redan klarat av en hel  "skol" vecka .. å imorn e de fredags mys . JIPPI!!

vår statistik e  väldigt bra nu de e  typ  14 per dag :D
fortsätt så  :P



hehe kom en bild på min minsta lille syra till  vänster å systerdottern till höger  :) så sweet !

xoxo hanna
ajuste märta  va gör du på lördag  de e kräftmiddag hos oss typ  vill du   följa me kommer ha så  tråk anars :)
eler skulle du va hos dina kusiner hela helgen ? puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0