vals med märta!

vals med märta , e ingen höjdare . xD haha wellwell
idag va jag iskolan  de va  rätt bra   men  ganska segt.  på  träslöjden MÅSTE man göra tärningar     fast när jag skulle  banka  hål(siffror)   så    blev de   typ 37  hål istället för 3  heheh  ....  maja o jag var inte så duktiga på de där kan man väl säga.

 jag ella jossan o andrea  har blivit  beroende   av  musslikakor.  specielt dom blåa :P
efter skolan   åkte jag o maja o emelie till  willys  och dom handlade godis .  sen åkte jag hem  ..
de e fullt hus här ka  jag säga de e  sara jag ibbe  jennifer ella hugo lina maja..

ska gå ner o äta nu ...  hoppas märta lägger upp våran film snart

xoxo hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0