åhh. vad du e sexy!

va fan -.-
de går inte att ladda upp bilder -.-
jaja  varit skola idag . allmänt tråkigt förutom att brandalarmet gick igåmg 2 gåmger idag :9 händer de lite lxm XD
andra gången de gick igång  skulle vi pricis äta på hemkunskapen . julia ba : åhhh.... får man ta med sig maten ut XD hahahhahah jag garvade ihjäl mig XD hahaha kan ba se den bilden i huvet där  hon ba står där ute med sin skåll med spagetti o köttfärssås å äter XD hahaha.

jaaja igår fyllde iaf ErIKa gumman år :D hon fyllde 15bast .... fett avis man är alltså XD

när jag fyller 15 . händr typ allt XD man får köra moppe, tar hål i tungan , och man blir byxmyndig Xd hahaha

nej man nu kan jag inte hänga mer på bloggen :p
ses sen

xoxo hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0