Totalt oseriös!

Lite random outfitbilder, totalt oseriös

Min dag har varit bra. Vi hade våran första musikfördjupning idag, det var grymt kul^^ Synd att inte du var med Jojo :( vi fick inte plats i någon av musiksalarna, så vi fick sitta i hallen och spela. Efter ett tag gick vi lite överstyr så vi skrek så mkt att hemkunskaps läraren kom ut och sa till oss :P Hehe, sen när vi sa till musikläraren att vi tyckte att det gick bra sa han: Aaa, tycker jag med, hörde er lite och det lät som om ni tog i ordentligt!

Hahahaa,  fett skööööööön! Men nu ska jag schticka

 

Babay //Märta

 


Kommentarer
Postat av: jojo

Det tycker jag med ;(

Hade verkligen velat vara med..

Men grymt roligt att det gick så bra ;)

2010-01-22 @ 08:56:53
URL: http://genomfart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0